Ouppsii! :$

Tjaba guuud hur har ni stått ut idag ..? herregud vilken dålig uppdatering vi har gett er idag då...! *suck* ni får ju skriva något till oss på fb eller något att vi ska blogga vi är så jävla glömska jag & Ida nej men vi ska bli bättre på att blogga nu det måste vi bli!
-
Just nu sitter jag & garvar åt Ida för att hon försöker måla naglarna men det går inte bra typ hälften är utanför & hon tar ju världens fulaste nagelack man kan hitta!! hahahahah så jag dööörr lite av garv! Men idag har vi inte gjort något speciellt bara varit hem & vi var ju ensama hemma idag så ida & jag fixade maten & jag dukade jätte fint & mysigt med tända ljus & grejer! så vi hade lite mysigt satt & snackade lite tjejsnack.. & så vidare! Men vi ska fortsätta ha lika mysigt som vi har haft idag!
Ida bloggar senare ikväll!
kysss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0