Dusch sen sola!!

Tjaba sitter här med Ida hon bloggar på sin blogg & tänkte ändå medans jag håller på att göra ett lite blogginlägg! asså vi kan verkligen inte lovar vad vi håller på helger, men det kommer nog bli bättre på vardgar då är jag & Ida inte så mycket så då kan vi försöka blogga lite oftare!
-
Idag hade vi match vi vann med 4-2 mot järla dom var inte bra.. dom fick två tur mål bara.. skönt med två segrar i helgen härligt brudar!
Japp men vi ska väl duscha nu sen ut & sola ta lite foton med kameran! sen så får vi se vad som händer ikväll det blir lungt tror jag vi ska bara mysa familjen & grilla & så.. jag & Ida ska väl mysa grymt mycket ikväll & bara ta det lungt käka lite godis & så..
Men ni får ha det bra bloggar när vi sitter i solen & sen kommer det väl in några bilder från dagens solning eller vad man ska kalla det!
pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0