Lemonade mouth

Tja sitter & kollar på film myser med en kopp te i handen & väntar på att tiden ska rinna tills Halv åtta hos mig börjar & Sofias Änglar börjar sen blir det Big Brother en riktigt bra tv kväll håller ni med eller..?
-
Har inte så mycket att säga i det här inlägget.. dagen har varit bra rätt så snabb tycker jag har mest bara chillat idag en vanlig måndag typ.. till mat fick jag potatisbullar avsome! ;3 & efter maten så chattade jag lite med pontus om några saker & sen så sov jag en sund tog en alvedon & nu sitter jag här & tar det lungt!
jaja.. har inget mer att blogga om just nu, men ni får ha det bäst bloggar lite senare!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0