Hemma nu..

Rubriken lyder entligen hemma från skolan skönt *suck* idag har det varit en bra dag & en ganska lugn dag börjar med MM (musik&media), det var kul!
Sen hade man svenska tre lektioner eftersom min engelska lärare är sjuk som jag sa i tidigare inlägg, så vi slutade tidigare idag runt 13.10 så det var en chill dag idag.. men dagen blir värre imorgon eftersom det är tisidag ..
-
Men vi tar en dag i taget till & börja med!
Nu hade jag tänkt & kolla runt på facebook lite vänta på att min kamera laddat klart hade tänkt ta lite foton på mig & så vidare..
jag bloggar efter jag tagit fotona & då kommer några bilder upp kanske ;)
men ni får ha det bra, släng in en kommentar kanske, PUSSSS!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0