Taggaaaa

Är grymt taggad till match, har match ikväll klockan 20.15 i storvretshallen !
Vi möter Högalid som vi vann, och det är två som jag hatar dära men vet inte vilka komemr ej ihåg eller såg in dom båda knuffade mig så jag såg inte vem det var som jag hatade.
Men Ablooo Bablooo ska säga till mig vem det var!
-
Petra kommer till mig vid 5-6 hon ska kolla på min match och sen ska jag sova hos henne :D
Så vi ska tare chill efter matchen och så.
-
+ att om ni undrar varför Petra inte bloggar så mycket det är för att hon praoar som ni vet på dagis och så slutar hon ganska sent och har inte tid efteer så det är därför.
-
Men jag och Petra ska blogga när vi är hos Petra för vi ska verkligen satsa på denn blogg !

//Ida Hulken Hultman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0