Prao!

God morgon, god morgon! idag blir det prao som jag har längtat efter så.. jag börjar klockan 10.30 så det blir att fixa sig nu & kolla vilken tid bussen går, det ska bli skit kul & spännande att jobba på dagis ha kul med barnen & verkligen inte SVÄRA! det är ett löfte..!
-
Ja jag är sjukt taggad som sagt men vet inte riktigt vilken avdelning jag ska in på men tror den hette trollbron eller något liknande men något med bron allafal! ja men som sagt prao ska bli skita kul, ska prao i 2 veckor så då hinner man liksom komma in i matchen eller vad man ska säga...!
-
men bloggar mer när jag kommer hem,& skriver hur det var & så
tijgelinge!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0