Oj förlåt..

Hej & förlåt..
-
ja förlåt att jag inte bloggat men min kompis Ida är typ borta (vet inte) men vi får hoppas på det bäsat så håll all tummar.. men jaja.. så det är därför jag inte bloggat har ringt till alla hennes vänner hon kan ha varit med men alla säger NEJ.. så vi får hoppas på att hon är hemma & sover som hennes syster gör..!!
-
så nu hade jag tänkt att berätta om min dag då.. den har varit bra, men jävligt jobbig & tråkig.. a det var ju kul att träffa alla vänner man saknat & så vidare.. så det var det ända roliga typ.. a har inte något mer att berätta om helt enkelt, min dag såg ut som alla andras dag har varit...
har inget mer att blogga om bloggar mer i morgon
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0