Ny blogg

Tjenare!
Det här är min och Petras nya blogg. Ska berätta lite om oss nu.
Vi är två brudar på 13-14 års åldern, vi älskar och spela fotboll och älskar att vara med varandra!
Ida spelar Fotboll & Innebandy, Petra spelar Fotboll & ska börja på folkrace eller hon ska ta licens.
Vi spelar fotboll i det bästa fotbollslaget Nackdala Ais.
Inget mer och berätta om.
-
Just nu sitter vi och kolalr på teve, jag sitter och bloggar och Petra håller på med sin hund Kimi.
Vi chillar bara eller jag gör Petra busar med Kimi, men vi bloggar senare!
Ps: Om någon kan göra bloggdesign säg gärna till ! :D
//Ida Hulken Hultman & Petra Snor Thor !
Ingenting får kopieras från denna blogg utan ägarens tillstånd. All kopiering, anmäls.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kolla min blogg om det blev du ?<3

2012-02-14 @ 21:08:41
URL: http://emmyclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0