Next : Vårsta!

Hej hej, just nu sitter jag & lyssnar på musik & typ kollar musik & fb, chattar lite med Hulken & Sofie najs najs..
Ja dagen idag har varit bra börja med att jag gick upp ungefär vid 6.45, & sen gick jag ut med hunden käka frulle klädde på mig & beggav mig till dagiset, det var kul Lukas var riktigt duktig idag var stolt över han vi byggde lego busade & sen så myste vi en stund jag läste lite böcker för han & han satt i mitt knä & kramade om mig & höll på mitt hår! SÅ MYSIGT!!!!
-
Ja men så var min dag typ, snart ska jag gå ner till Vårsta & handla godis eller munkar så jävla goooooooooottt!!!!
ORGASM! men ska typ först chilla en stund sen blir det att gå ner eller åka buss pallar inte cykla i det här vädret har fan halkat typ 7 gånger idag..
-
men pallar inte blogga mer bloggar senare ikväll...
Kyss :*
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0