Mys kväll!

Hej hej just nu sitter jag fram för datorn ska snart kolla på sveriges värsta bilförare & fixa mysmat till ikväll så jävla mys assåå..! fan älskar att ha mys för mig själv haha vet det verkar lite så hääär, hahaha forever alone.. men nej nej.. hahah jag är bara en sån person jag kan ha mysigt med mig själv behöver inte ha någon & mysa med är helst själv om det nu är så....
-
Idag har dagen varit bra, fast aa.. imorn ska jag säga förväll till alla eftersom jag praot min två veckor nu.. så kommer nog gråta jävligt mycket.. & det kommer vara mycket kärlek i morgon på dagiset ''förskolan'' hoppas jag, vi ska kolla på bilar imorn & ha typ tvärtom dag så vi ska ha pyamis på oss & kolla film!! sjukt najs...
-
men ska blogga mer ikväll nog!
Kysssss!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0