Lockar håret!

Tjenare just nu sitter jag & kollar på tv & väntar på att min lock tång ska bli varm.. ska precis locka håret, för jag inte har något att göra så hade tänkt att göra ett litet inlägg hur jag plattar mitt hår!
-
dagen idag har varit bra, börjar med att jag försover mig & missar första lektionen men annars har den varit bra utom sista lektionen då vi hade en ''vikarier'' hon var verkligen så kasss... hatar henne..!
men men jag fick stå ut en timme det klarade jag..!
-
har inte så mycket att skriva, men som sagt jag gör en video när jag lockar håret, så får ni se hur jag gör..!
//Petra Snor Thor
Ingenting får kopieras från denna blogg utan ägarens tillstånd. All kopiering, anmäls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0