Kusinerna..

Hej hej kära läsare.. just nu sitter jag & kollar på Emil i lönnerberga & dricker Te så mysigt.. jag ska snart åka till mina kusiner & ha julklapps utdelning det ska bli kul lite nyfiken är jag givetvis på vad jag ska få..!
-
Jag hoppas på pressentkort på någon affär eller någon köpcenter, men man vet aldrig vad man får, självklart kommer jag ju bli glad över det jag får!!
-
Idag har jag inte gjort något bara chillat en så länge allafall.... Men ska snart gå ut med hunden sen fixa mig & det kanske göra en sminkvideo.. men det är det att varje sminkvideo jag gör blir alltid så jävla fel på säger fel ord & aa haha.. tar fel smink.... hahha men jaja.. ni kanske får en bra sminkvideo kan ju försöka alltid, men vet inte om det funkar..
-
Ida kommer nog kanske blogga idag fast bara KANSKE eftersom hon har SM med innebandy laget! & jag ska ju såklart blogga idag, men bloggar typ mer sen eftersom jag ska till kusinerna & ha julklapps utedelning så jag vet ju inte riktigt när jag kommer hem & dom har ju ingen dator där eller jag vet inte men jag ska ju vara social när jag är med mina kusiner!!
Men ska ut med min hund nu!!
så jag bloggar några inlägg innan jag ska sticka till kusinerna!
& kanske lägger in en sminkvideo vi får ju se!!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0