Förlåt..

Hej & förlåt för vi inte bloggat på länge men alltså det var så att jag har haft mycket att göra i skolan & så vidare, så har inte orkat blogga..
-
På måndag ska alla i 8an gå på prao det ska bli skita kul, så vet inte om jag kommer blogga så mycket eftersom jag ska jobba på dagis, men något inlägg ska jag väl hinna med, men bara så ni är varnade varför inte JAG bloggar så mycket.. men Ida får blogga allafal..
-
i helgen ska jag nog bara chilla galet, ska nog vara med Ida hon ska väl nog sova här som vanligt vi får se hur helgen blir, men jag sitter på lektion nu & ska ''fortsätta'' arbeta haha bloggar mer sen när dagens haff komme upp!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0