Chill

Chillar med Petra, vi har väll haft det lugan.
Vi satt och kollade på film, kass men jaja vad gör man inte liksom.
Men nu ska vi typ lägga oss och sitta lite med datan sen blire nog sova, vi är grymt trötta.
-
Min dag har varit såhära : Jag gick upp 08.00 jag började 09.25 skönt som fan vare.
Sen så fixade jag mig och så, sen så gick jag till sär skolan -.-'.
Det fanns bara en rolig lektion och det var ju Idrotten vi åkte skridskor något som jag är grymt kass på men vad gör man inte liksom.
Sen så gick jag hem och dunkade musik och taggade till match.
-
Senare på dagen så käkade jag med pappsen och sen vara att tagga med Sara och möta Petra vid bussen, när vi möte Petra hade vi fett kul Sara och Petra höll på så vi typ garvade grymt mycket.
Sen så kom vi fram till hallen och chillade lite till våran match skulle börja.
När vi hade samlig så gick alla in i omklädningsrummet och vi har ju köpt en helt ny stereo, så vi dunkade musik i den och hade grymt kul.
jag var på flumm humör så jag dansade för hela laget och skämde ut mig.
-
Vi möte Högalid och vi vann med 6-0 och jag gjorde ett mål assist av Dilsat :D
Efter matchen så gick jag och Petra ner till tumba och skulle ta bussen till henne.
Vi kom ner och det står att den kommer om en kvart så vi gick in och såg Alicia och nåra så vi snackade lite med dom sen så taggade vi till videobutiken och köpte lite små saker.
-
Och nu sitter jag & Petra och chillar med Kimi, men det var allt för denna gång.
Bloggar mera imorgon när vi har vaknat och så :D
//Ida Hulken Hultman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0