baby

Nu sitter jag i rummet och har precis käkat.
Det blev chickenbits :D
-
Min dag har varit såhära: Jag gick upp tjugo över sju och fixade mig och så, sen käkade jag satte mig vid datan och kolla fejan.
Sen gick jag till skolan trååååk, och man blev ju såklart mullad hatar det killarna ska få igen..
Menmen sen efter skolan var slut hade jag fotboll för 2-3 jag och pia vi är ju ledare.
Men det gick inte så bra för mig för att Tolga och felipe båkade med mig hela tiden.
Sen efter det var slut så gick jag och Pia hem nä vi var påväg så krålade vi i snön det var grymt kul vi gjorde oxå snö änglar :D
Jag gick till pappa hämtade grejer och så, nu har jag precis käkat och så.
-
Jag ska snart ha Innebandy träning klockan 20.00
Men jag bloggar efter min träning så ni får ha det så bra :D
//Ida Hulken Hultman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0