Träning strax!

Tjuu han inte blogga idag jag vaknade åtta mamma väckte mig sju men jag somnade om...
Men min dag har varit grm idag.
-
Jag gick upp åtta, käkade fixade mig och sen taggade jag till skolan.
Träffade dom BÄSTA igen efter ganska lång tid och speciel min ängel Patricia :)
Men sen hade jag boring lektioner, rasterna var bäst som alla tycker tror jag. Men när vi hade slutat så taggade jag med Patricia på arabiska det var fett kul höll på att dö fattade ingenting men kan säga tre ord och jag kan skriva lite eller om jag kollar lite på tavlan jag är fett grymt på att skriva de.
Sen så blev jag mulad en gång idag av sär thomas och luis..
-
Men nu har jag käkat och ska börja fixa mig och så sen blire träning..
Bloggar mera efter träningen eller mitt svar blir maybe det bror på om tommy sitter vid datan..

//Ida Hulken Hultman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0