Tjuuu !

Nu sitter jag hemma och chillar kom hem för en halv timme sen typ.
Vi ahde fett najs vi brottades och typ busade med kimi, käkade popcorn och tog det chill.
Det var varit en helt grym kväll.
-
Nu är jag hemma hos mamma ska igentligen vara hos pappa men asso pappa skulle typ inte komma hem försen vid halv 12 eller vad det var för det var något med träning och då ville han att jag ijnte skulle vara hemma ensam fast jag kan det men haha..
-
Just nu sitetr jag och chattar med korven (Moa) & Bvänen (Petra).
Käkar kladdkaka oxå mumsiiiit :)
Men ska typ fortsätta snacka med petra och typ tare lugnt blir snart sova för mig äklig skola imorgon ju..
image description
Love you Sandra :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0