Tandläkaren här kommer jag!

Tjaba tjena hallå Petra säger så.. just nu sitter jag här & håller på & byta om ska snart ut med hunden, så blir ett snabbt inlägg!
-
Ja idag ska man till tandläkaren, vi ska sätta in en ny tandställningstråd i munnen på mig så inte tänderna kommer tillbax, & sen ska jag få en gom som jag kan ha på natten, för jag gnistrar tänder så man inte vet vart man ska ta vägen..
-
Ja efter vi har varit hos tandläkaren blir det att äta på Mollys, skit gott ska det bli.
Jag har inte riktigt orkat blogga do här senaste dagarna haft ganska mycket i skolan & så vidare..
Men det ska vi ändra på hade tänkt att göra 3-4 styckna inlägg varje dag!
-
Men ni får har det bra så bloggar jag när jag kommer hem!
puss'N
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0