Taaaaaaaaaaaaaggaaaa!!

Är taggad som fan inför matchen ikväll i storvreten klockan sju så taaaaaggaaaaaaaaaa!
-
Men iallfall idag så gick jag upp vid sju käkade, sen fixade jag mig och taggade t skolan!
Skolan gick bra bara att jag har fått lite damp i skolan som kanske vissa förstår varför.
Men iallfall sen har det varit tråååk omg jag tror jag döööör va söööt han är :)
-
Men nu sitter jag hemma och typ ska fixa käk med pappa sen så blire samlig och taggaaa match med dunk musik kanske slänger in ett inlägg innan jag taggar får se men bloggar iallafall efter så ha det bra sötisaaar.

//Ida Hulken Hultman


Kommentarer
Postat av: ebba

Hej fina du! Det pågår en frågestund på min blogg just nu så släng gärna in en fråga! :)

2012-02-14 @ 15:19:23
URL: http://ebbahofstrom.myshowroom.se
Postat av: Emmy

Söt blogg. vill du bli länkad? va me på "Dagens blogg" på min blogg <3

2012-02-14 @ 19:44:37
URL: http://emmyclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0