Sova snart.

Rubriken lyder! sov dags snart ja så var det hahha..
Sitter här med Ida & snackar lite skit, om allt möjligt.
-
Ja men hade tänkt att berätta lite om dagen idag när ida kom!
Började med att Ida kom till min skola vid 13.50 ungefär, jag går ut & möter henne & sen ska vi in & ringa ett samtal från ''rektorns'' mobil för Irma min (syster) hade ringt mig & jag hade inga pengar så jag var tvugen & få låna rektorns mobil & ringa ett kort samtal.
Sedan åker jag & Ida till min prao plats eftersom jag skulle skriva på en lapp.. A & sedan gick vi där i från efter att vi hejat på alla barn!
Sedan tar vi bussen hem från bergudden & när vi kommer hem så brottas vi en stund & väntar på att Irma ska komma, efter typ 1 timmars vänta kommer hon, & sedan kommer mamma & då blir det mat.
Efter maten så åker jag Irma, hampus & Ida till Tumba (willys) för att handla lite godis & mys för kvällen vi handlade skita mycket..!
AA & sen åkte vi hem då var klockan ungefär 20.30, när vi kom hem så kollade vi på the voice & sedan dansade jag Irma & Ida & vi skulle göra en videos vi hade jätte kul & vi flummade ihjäl..
-
Men nu ligger jag & Ida här & ska göra några inlägg innan vi går & lägger oss, så ni får några inlägg snart
Pusssss
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0