Nästa: Sängen!!

Ja som ni kanske fattat (rubriken) sängen väntar på en trött Petra som sagt.
Idag har jag inte gjort mycket, dagen börja med att jag upp 7.20 försov mig rätt mycket men jag hann ändå så det var jävligt tur.
Hade musik förstaa lektionen det var väl piss som vanligt.
nästa lektion hade jag svenska, men de var inställd på grund av nationella provet.. så vi fick vara i Aulan i ställe & kolla på reklam filmer, det var kul!
sen hade vi idrott, när vi var på väg till idrotten så skulle jag springa i snön typ & hoppa & då vrikade jag foten fast liksom under foten så jag har skit ont känner hur det bara ropar efter hjälp, men vad fan ska jag göra..?
Sen var det lunch, piss mat som vanligt, nej men det var kalops ganska gott faktiskt.
Sedan hade vi språkval, på språkvalet satt jag & chillade sjukt mycket framför fb hhahaha pallade verkligen inte göra något...
sen hade jag sista lektionen som var No.. det var sjukt kul haha! men allafal sen gick jag & mötte Ida hon skulle komma till min skola eftersom vi skulle vara idag, vi möttes utanför min entré sen gick vi in till skolan hämtade mina grejer snackade lite med folk, sen så gick vi ut till bussen & åkte hem till mig..!
När vi kom hem hade pappa maten klar så vi åt mat, efter maten så dunkade vi musik & satt & prata lite sen så var det bara att klä på sig för träningen!! Träningen var skit kul idag!!
-
Sen efter träningen åkte jag hem, satt vid datorn efter som hampe var i duschen efter hampe hade duschit gick jag & duschade, sen så ropade pappa på mig, eftersom vi har möbblerat om i vardagsrummet så jag var tvugen att gå ner & kolla, men det blev faktiskt skit snyggt så satt där typ resten av kvällen & pratade & drack lite te & pratade med mamma & pappa vi satt & myste..!
-
Men det var min dag, hoppas ni har haft lika bra som jag!!
Ha en trevlig kväll
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0