Hemma idag med!

Tja tja, just nu sitter jag & kollar på tv sf kanalen där är det en film som heter tuppen, den är rätt så bra faktiskt
-
jag ska snart ut med hunden väntar bara på att hans mat ska bli färdig.. Ja allafal idag stannade jag hemma igen eftersom jag inte är riktigt frisk då är det ju lika bra att stanna hemma hela veckan, men skit i de, hade tänkt att gå i morgon till skolan beronde på hur jag mår & så vidare...
-
Idag blir det ju bara chill hemma, ska inte göra någonting kanske kolla på några bra filmer, &  sen ikväll blir det att kolla på mitt favorit program TUNNELBANAN! ni kanske har sett det första programet som gick förra veckan på kanal 5 klockan 8-9 tror jag, allafal det är ett grymt bra tv program!
-
Har inte mycket mer att skriva om, bloggar mer ikväll!!
Kyyyyyysss!
//Petra Snor Thor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0