Hate

Hatar att vara sjuk.
Har typ as tråkigt förutom att man pratar med bästevännen Petra :)
Vi pratar om allt och typ att hon ska duscha nu, hon bloggar efter.
-
Jag vaknade ungefär vid 09.00 så det blev inte någon lång sovmorgon som jag trodde.
Sen har jag typ bara slappat suttit i soffan och kollat på tv.
Vill vara i skolan men ändå inte, det skönt att vara hemma från skolan.
-
imorgon är det ju fredag och det betyder fredagsmys :))
Bloggar lite senare kanske vi får se om jag pallar det bror på, men nu ska jag fortsätta kolla på kanal 11.
-
+ att ni ska få veta att jag ska ta hål i öronen igen sen efter en månad ska jag ta en stav i örat eller vad man ska säga men vågar inte ta något av det för första gången så höll jag på att kissa på mig ´, jag grät för han som gjorde sköt in dom jätte sakta så det var grymt läskigt så jag tog bort dom för det gjorde ont skit länge mer en 1 månad men ska göra ett nytt försök så ni får önska mig lycka till. Ni får bild när jag hr gjort det :)
//Ida Hulken Hultman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0