Fuck off!

Sorry emn han inte blogga imorse..
Men jag gick upp 8 fixade mig och så käkade sen plattade jag håret mycket, men det blev endå inte som jag ville menmen..
Taggade till skolan vid 9 hade spanska kollade film, sen så hade vi tråk lektioner..
Sprang till vivo typ efter skolan skulle ta bussen till petras skolan, hann en buss som gick tidigare.
Men sen när jag träffade henne taggade vi till bussen och åkte till hennes dagis:)
-
Deras dagis hade 3 skit söta ungar som jag gillade resten var cook jobbiga.
Vi var där ett tag sen så taggade vi hem och nu sitter vi hemma vi ska ha kuligt ikväll kommer irma :))
Men jag bloggar mera ikväll så ni vet :)
//Ida Hulken Hultman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0