Dålig uppdatering..

Vi har tyvärr bloggat ganska dåligt.
Jag glömde att blogga igår efter allt så ni får det nu istället.
-
Igår: Jag och Petra gick upp vid ungefär halv nio.
Sen käkade vi frulle och chillade, senare vid tio tiden så skjusade Annika och Helena mig till idrottshallen skulle ju spela matcher.
Vi dunkade musik i omklädningsrummet och taggade till match.
Vi vann första matchen med typ 4-1 eller något kommer ej ihåg det var mot nynäs, andra matchen tror jag det blev 5-1 i förlust mot rotan.
Efter båda matcherna fick jag skjus av fanny ner till våran fotbollsträning, då fick man träffa Petra igen :)
Sen på slutet av träningen så ser jag några som sitter vid ett fönster och kollar.
jag ser att det var Adam & Marcus, jag säger till Petra och vi typ döööör av garv.
Efter träningen så åkte vi hem duschade, käkade tacos och spelade BUZZ!!
Vi hade det grymt kul igår.
-
Idag ska vi nog inte göra något speci men ni får höra mera av Petra vad vi ska göra..
//Ida Hulken Hultman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0