Anledning!

Tja.. Här kommer eran anledning till varför jag inte blogga igår..
-
Jag ville inte & orkade inte blogga igår för jag inte hade något & säga & om jag skulle blogga skulle jag bara skriva att jag är kär & hur mycket jag ''älskar dig'' & så vidare.. Eftersom att jag är så jävla kär så är det ända som finns i mitt huvud ''han'' jag har aldrig känt så här för någon så jag tänkte tala ut lite nu!
-
Jag vet inte riktigt om det kommer funka men jag vill ha ett seriöst förhållande hur det en går.. Ända sen första gång jag såg dig så gav du mig kärlek vi det där första ögonkastet leendet du gav mig själv känslan du gav mig gjorde mig kär! Ja jag vet det kan låta konstigt men jag vet att vi bara träffas en gång lite sådär snabbt men jag är ändå så fruktansvvärt kär i dig..!!
Jag bryr mig inte om vad andra tycker det är dig jag vill ha det är dig jag vill kunna säga till att jag älskar!
det är dig jag drömmer om varje natt det är dig som får mig vara glad det är du som får mig att sjunga det är du som får mig att stanna upp & verkligen tänka om det känns rätt!
-
Det var bara de jag skulle säga!
//Petra Snor Thor

Kommentarer
Postat av: sara

Naaaw vad gulligt! ♥

2012-02-21 @ 07:08:36
URL: http://saragrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0