Amagad

Haha hade lite tråk med rubriken!
Men har bloggat dåligt så nu ska n få veta vad man gjort :)
-
Igår så hade jag chill i skolan blev mulad och a typ hade lite damp.
Sen så hade vi träning med P98 fast jag va inte med jag pallade inte hade ont i magen, men jag var och kollade för Saras skull.
Sen så efter när det var slut sprang jag runt och Elin jagade mig jag flummade lite mycket så alla kollade på mig!
Men sen gick jag och Sara hem och jag messade med min mupp kompis oscar :)
-
Idag så gick jag upp vid 08.00 sen fixade jag mig käkade satte mig vid datan sen så taggade jag vi hade tråååk i skolan men jaja just nu är jag hos mamma ska tagga till pappa men jag bloggar mera ikväll.
//Ida Hulken Hultman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0